03.02.2010

Ventetider og kringelkroge

Er der Kringelkroge i det danske sundhedsystem?
Jeg ved det ikke, men lige nu ligger der en indstilling til operation i det offentlige udenfor min egen region i overensstemmelse med det frie sygehusvalg. Der er dog en del ventetid, men jeg kan ikke blive omvisiteret til Privathospital - fordi jeg er udenfor min egen region
Samtidig er der en henvisning på vej til samme operation i min egen region, med det formål at se om ventetiden er for lang i henhold til ventetidsgarantien, så jeg derefter får mulighed for at blive opereret på privathospital. (Sikkert også udenfor min egen region)
Det er da lidt bøvlet?!

Og når alt kommer til alt vil jeg kun opereres af Mikkel Andersen, så det kan jo gøre det hele endnu mere omstændigt.

Bortset fra det er jeg glad for at det ikke lige er i disse dage jeg skal opereres, for så ville jeg for alvor være lænket til hjemmet, med den halve meter sne her efterhånden ligger.
Smukt er det!
Jeg vil hellere have en hvid vinter end en våd vinter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar