17.03.2010

2-3 dage efter operation

Grundet det lave blodtryk, kvalme, svimmelhed osv blev det besluttet at halvere mig i oxycontin og tage mig af Onynorm, men i stedet give Ketogan. Det har jeg fået før, inden min 1. operation, og det gik ok.
Det hjalp ikke alverden på mit blodtryk, men det blev lidt bedre med kvalme, så jeg synes umiddelbart det var et godt valg.
Langsomt i flere flere bitte små omgange kom jeg op at stå og sidenhen gå et par skridt i løbet af aftenen på 3. dagen. Pga det lave blodtryk var det kun i ganske kort tid hver gang, for jeg blev meget hurtigt svimmel.
Jeg fik fjernet blærekateteret så snart jeg var i stand til at komme over på en bækkenstol.
I starten blev der skærmet af så jeg kunne sidde der bag en skærm på stuen, men efter 2 forsøg hvor der ikke kom en dråbe, måtte jeg bede om at blive trillet ud på toilettet. Det gik bedre, og det var altså dejligt at opleve at den del stadig fungerede!

Jeg fik besøg af min veninde fredag eftermiddag, det var dejligt, men det kan jeg egentlig heller ikke huske ret meget af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar