13.03.2010

Allergisk reaktion

På det leje hvor mit ansigt var placeret under operationen, lå der noget skumgummi som jeg åbenbart er allergisk overfor. Det gav mig en slags forbrænding i ansigtet svarende til en vaskebjørn eller et par ordentlige skibriller.
Det var noget af de første alt personale sagde til mig i dagene efter: Guuud hvad er der sket med dig. Eftersom jeg ikke selv havde set det og jeg ligger her af en rimelig klart defineret årsag var det forvirrende i starten: Øh ja jeg er blevet opereret i ryggen?? Men jeg vænnede mig til det, og nu er det heldigvis meget aftagende, bare tørt og afskallende med et par sår.
"Husk at sige det næste gang" fik jeg at vide i dag af en sygeplejerske.
Næste gang??? det satser jeg ikke på bliver nødvendigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar