17.03.2010

Næstsidste dag

Søndag vågnede jeg efter en næsten normal søvn, så det havde hjulpet at gå væk fra Ketogan. Generelt er mine smerter ret slemme om morgenen, så der har jeg brug for noget til at tage toppen, før jeg kan komme ud af sengen. Denne formiddag blev brugt på at få sat gang i min mave, og det vil jeg ikke kommentere yderligere!

Over middag kom der en fysioterapeut og instruerede mig i at gå korrekt og jeg fik også prøvet et par trappetrin.
Om aftenen gik jeg for første gang selv op til spisestuen og spiste der sammen med min senge nabo.

Jeg fik set en masse dvd om denne aften. De andre på stuen sov generelt rigtig meget, men jeg er ikke vant til ret mange timers søvn, så jeg havde ikke nemt ved at sove allerede kl 22 som de andre. Jeg sov generelt fra lidt over midnat til kl 5.30. De andre sov ofte fra 22 til kl 8. Jeg havde en lille transportabel dvd afspiller beregnet til i bilen med, og selvfølgelig hovedtelefoner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar