19.03.2010

At økonomisere med kræfterne

Det har været endnu en lang dag uden ret meget indhold, og børnene er nu blevet hentet af deres morfar. De skal være der til på søndag, så her bliver stille i huset.
Til aften tænkte jeg at jeg godt kunne være oppegående mens Anders til beredte et hurtigt måltid, og jeg pressede endda 2 fed hvidløg og åbnede en dåse tun, med det resultat at jeg næsten ikke kunne sidde i de 5 minutter det tog at kaste maden indenbords.
Så jeg skal åbenbart ikke endnu tøffe rundt om aftenen umiddelbart inden jeg også skal sidde og spise.
Så det handler, præcis som jeg fik at vide på hospitalet om at planlægge og økonomisere med de få kræfter jeg har.
Suk... Det er jo ellers ikke fordi det er særlig vildt at presse et hvidløg. HAHA!

1 kommentar:

  1. Så er det min tur, i morgen!!! Jeg har valgt at tage det i lige så stiv arm som dig:-)
    Tak for din blog, uden den havde jeg været super nervøs.
    KH
    Rikke

    SvarSlet